.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : در حوزه توليد مرغ، مازندران 11% توليد كشور را داراست كه خود نشان از تلاش‌هاي اين سازمان در حفظ جايگاه مازندران به عنوان پيشاني صنعت طيور كشور است و اين استان توليد گوشت مرغ داخل و ساير استان‌ها را به ويژه تهران به عنوان پايتخت كشور بر عهده دارد و .... پیگیری شخص رئیس سازمان برای تامین مرغ مازندران و پایتخت مانع از سفر به روسیه شد / هرگونه قصور در تامين مرغ پايتخت مي تواند بازار كشور را مختل كند / جوجه ریزی در تیرماه 20 درصد افزایش داشت / از انتقادات سازنده استقبال می کنیم
شمال نیوز : در حوزه توليد مرغ، مازندران 11% توليد كشور را داراست كه خود نشان از تلاش‌هاي اين سازمان در حفظ جايگاه مازندران به عنوان پيشاني صنعت طيور كشور است و اين استان توليد گوشت مرغ داخل و ساير استان‌ها را به ويژه تهران به عنوان پايتخت كشور بر عهده دارد و ....(ادامه)
اساس تشكیل این اتحادیه به این شكل بود كه در سال 48، زمانی‌كه قیمت نفت بالا رفت، شاه در خوزستان به كارمندان صنعت‌نفت امتیازات رفاهی و... می‌دهد. یكی از آن امتیازات، بورسیه‌ی تحصیلی خارج از كشور ....(خبر)
(ادامه)
خاطرات آیت‌الله هاشمی؛ ۱۷ فروردین ۱۳۷۱ تا ۱۳۷۶:
اخوى محمد، [معاون اجرایی رییس‏‌جمهور] آمد. گزارش سفرش به عربستان براى عمره را داد؛ میهمان آنها بوده. راجع به انتخابات [ریاست‏‌جمهوری] صحبت شد. به مضمون بيانيه [حزب]كارگزاران [سازندگی]، براى تأیيد آقاى [سیدمحمد] خاتمى انتقاد دارد كه زيادى از او تعريف شده و دربارة تقسيم ارزها و مسایل ديگر نيز حرف زد. (ادامه)
پس از علنی شدن مشی مسلحانه‌ی ضدانقلاب، منافقین، اتحادیه‌ی كمونیست‌ها و... آن‌ها برنامه‌ها و طراحی مبارزاتی خود را در خانه‌های تیمی و مخفیانه انجام می‌دادند و به‌اصطلاح، از روی زمین به زیر زمین رفتند. ....(خبر)
(ادامه)
شهادت نامه حضرت عباس علیه السلام
شمال نیوز: حضرت ابوالفضل عليه السّلام داراى قدرتى سترگ از تقوا و دين بوده، درخشش نور بر چهره گراميش، آشكار بود تا آنجا كه به «قمر بنى هاشم» ملقب شد؛ همچنانكه وى از قهرمانان برجسته در اسلام بود كه هرگاه بر اسب بسيار درشت و بزرگ اندام، سوار مى گشت، دو پاى آن حضرت بر زمين كشيده مى شدند .(۶)(ادامه)
احداث پل آزادگان نكا و قفلی كه شكسته شد
جمعیت 50 هزار نفری نكا در شرق مازندران و بخشی از مسافران و افرادی كه روزانه در اين شهر تردد می‌كنند و تردد روزانه هزاران هزار خودرو موجب بروز ترافيك و قفل‌های ترافيكی در ساعت‌های مختلف شده بود كه با افتتاح پل آزادگان تلاش شد تا بخشی از اين گره‌های كور ترافيكی برطرف شود.(ادامه)
 از اينكه پيشنهاد معاون اولي در دولت نهم را نپذيرفت پشيمان است: «الان كه فكر مي‌كنم و صحبت‌هاي عده‌اي را مي‌شنوم، مي‌گويم كاش قبول مي‌كردم. احمدي‌نژاد نسبت به من حالت ديگري داشت كه با بقيه نداشت و شايد اگر قبول مي‌كردم خيلي ماجراها پيش نمي‌آمد.» شايد اگر او آمده بود، شايد... مهدي چمران: كاش معاون اولي احمدي‌نژاد را پذيرفته بودم/ مي‌توانستيم قاليباف را رييس‌جمهور كنيم
از اينكه پيشنهاد معاون اولي در دولت نهم را نپذيرفت پشيمان است: «الان كه فكر مي‌كنم و صحبت‌هاي عده‌اي را مي‌شنوم، مي‌گويم كاش قبول مي‌كردم. احمدي‌نژاد نسبت به من حالت ديگري داشت كه با بقيه نداشت و شايد اگر قبول مي‌كردم خيلي ماجراها پيش نمي‌آمد.» شايد اگر او آمده بود، شايد...(ادامه)
گمانه‌زنی‌های زودهنگام درباره جایگزین شهرداری
انتخابات شورای شهر و روستا یك چرخش ١٨٠درجه‌ای در تركیب شورای پنجم درخیلی از شهرها بود و حالا اصلاح‌طلبان لیست امید نه‌تنها در تهران، اصفهان، شیراز، كرمان، یزد، سمنان، قزوین، تبریز و اردبیل كه درمشهد هم توانسته‌اند بیشترین آرای مردم را به خود جلب كنند و شنیده‌ها از كرج و اهواز هم تقریبا همین وضعیت را تأیید می‌كند.(ادامه)
در 6 بهمن سال 60 در آمل چه گذشت؟(خبر)
(ادامه)
نابودی منافقین جدید چه 4 ماه دیگر باشد و چه 4 سال و 4 ماه دیگر قطعا پایان آن کوبیدن میخ بر تابوت‌های پوسیده لیبرال دموکراسی نوین در ایران اسلامی خواهد بود.

حصر شكسته و محصورين اعدام شوند/منافقین جدید چه 4 ماه دیگر باشد و چه 4 سال و 4 ماه دیگر قطعا نابود مى شوند(خبر)
نابودی منافقین جدید چه 4 ماه دیگر باشد و چه 4 سال و 4 ماه دیگر قطعا پایان آن کوبیدن میخ بر تابوت‌های پوسیده لیبرال دموکراسی نوین در ایران اسلامی خواهد بود. (ادامه)
در پايان ديدار تيم هاي شهرداري آستارا و عمران شهرداري ساري، تعداد زيادي از تماشاگران حاضر در ورزشگاه با ورود به داخل زمين به ضرب و شتم عوامل تيم ساروي پرداختند كه منجر به ... سعید نجاریان خواستار برخورد قاطع با ضاربان مربی ساروی شد
در پايان ديدار تيم هاي شهرداري آستارا و عمران شهرداري ساري، تعداد زيادي از تماشاگران حاضر در ورزشگاه با ورود به داخل زمين به ضرب و شتم عوامل تيم ساروي پرداختند كه منجر به ...(ادامه)
احکام سفر اربعین
با توجه به فرارسیدن ایام زیارت اربعین حضرت ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) بسیاری از عاشقان و دل سوختگان، برای رساندن(ادامه)
روز بازگشت، اشک و بوسه بر خاک وطن(يادداشت)
(ادامه)
نشت گازوئيل به رود تجن در ساري، در اثر سیل
فشار سيلاب ناشي از بارندگي شامگاه يكشنبه سبب شكستگي لوله گازوئيل در بستر رودخانه تجن مازندران و نشست اين ماده نفتي به داخل اين رودخانه در حوالي شهر ساري شد.(ادامه)
محمدكاظم انبارلويي موانع اقتصاد مقاومتي(ديدگاه)
محمدكاظم انبارلويي(ادامه)
مصطفی اميری زندگی به سبک دختر رسول خدا(ص)(يادداشت)
مصطفی اميری(ادامه)
با ناخن‌های شكننده چه كار كنیم؟
ناخن‌ها از پروتئینی به نام كراتین تشكیل شده و رشد آنها به عوامل مختلفی نظیر سن و وضع سلامت بستگی دارد. راستی شما چقدر مراقب ناخن‌هایتان هستید؟(ادامه)
شما از اين پس وكيل من نمي‌باشيد و به طلابي كه پول براي شما مي‌آورند بگوييد به قم منزل آقاي پسنديده و يا در تهران به جماران مراجعه كنند.
شما این انقلاب را پس از من به دست لیبرال ها می سپارید/و الله قسم، من از ابتدا با انتخاب شما مخالف بودم
شما از اين پس وكيل من نمي‌باشيد و به طلابي كه پول براي شما مي‌آورند بگوييد به قم منزل آقاي پسنديده و يا در تهران به جماران مراجعه كنند. (ادامه)
چک کردن گوشی فرزند، به قیمت جان پدر تمام شد
17آذرماه، مأموران پلیس شهرستان سیرجان در جریان مرگ مرموز مردی در بیمارستان قرار گرفتند. (ادامه)
دبیر شورای نگهبان گفت: انتخابات امسال با دوره های قبل تفاوت دارد و شکست خوردگان میدان سیاست کمر بسته اند تا مجلس و خبرگان را قبضه کنند. آیت الله جنتی: برخی ثبت نام کنندگان در انتخابات قمار باز و مشروب خوارند
دبیر شورای نگهبان گفت: انتخابات امسال با دوره های قبل تفاوت دارد و شکست خوردگان میدان سیاست کمر بسته اند تا مجلس و خبرگان را قبضه کنند.(ادامه)
شمال نیوز : نكته قابل تأمل در اين باره كاهش قيمت‌هاي جهاني مواد اوليه در بسياري از اين كالاها است كه بر خلاف جريان اقتصاد جهاني گران شده‌اند كالاهايي مانند خوراكي و روغن، شير خشك و... از اين دسته‌اند و تأسف‌بارتر آنكه اغلب كالاهايي كه با تورم بالا مواجه هستند در سبد خانوار قابل حذف نيستند كه مهم‌ترين كالاهاي با تورم شاخه خوراكي‌ها،  ميوه و سبزيجات است..... چرا ادعای کاهش تورم قابل باور نیست؟
شمال نیوز : نكته قابل تأمل در اين باره كاهش قيمت‌هاي جهاني مواد اوليه در بسياري از اين كالاها است كه بر خلاف جريان اقتصاد جهاني گران شده‌اند كالاهايي مانند خوراكي و روغن، شير خشك و... از اين دسته‌اند و تأسف‌بارتر آنكه اغلب كالاهايي كه با تورم بالا مواجه هستند در سبد خانوار قابل حذف نيستند كه مهم‌ترين كالاهاي با تورم شاخه خوراكي‌ها، ميوه و سبزيجات است.....(ادامه)
٥٠٠ ميليارد هزينه‌ دولت دهم به باد رفت
(ادامه)
مُدي كه سرطان‌زاست
ناتاشا كه مراحل درماني سرطان پوست را پشت سر گذاشته و مشغول شيمي‌درماني بود، بعد از ريختن موها و ابروهايش براي ما از تمايل به زيباترشدني گفت كه به قيمت از دست رفتن سلامتي‌اش تمام شد.(ادامه)
تهديد دولت با «استيضاح»
(ادامه)
بازار كشاورزي در انحصار عده‌اي خاص است
(ادامه)
از آن بانوى پهلو شكسته نقل كرده‌‏اند كه در روزهاى آخر عمر خواب ديدم پدرم را و به او از دست امت شكايت كردم آن حضرت به من فرمود: انك قادمة على عن قريب (1) تو به زودى به سوى من مي‌آيى. خواب ديدن حضرت زهرا(س) قبل از شهادت
از آن بانوى پهلو شكسته نقل كرده‌‏اند كه در روزهاى آخر عمر خواب ديدم پدرم را و به او از دست امت شكايت كردم آن حضرت به من فرمود: انك قادمة على عن قريب (1) تو به زودى به سوى من مي‌آيى.(ادامه)
تصميم سرنوشت‌ساز در 6 فروردين+ تصاویر
امام خميني مدت ها بود که دريافته بود فردي که به عنوان قائم مقام رهبري معرفي شده نه تنها شايستگي هاي لازم را ندارد، بلکه حتي اصلاح شدني هم نيست، و همين امر ايشان را به سمت اتخاذ تصميمي سرنوشت ساز براي آينده جمهوري اسلامي سوق داد؛ اين تصميم بالاخره در نامه 6 فروردين ايشان نمايان شد.(ادامه)
بندر اميرآباد بزرگترين مركز كارآفريني در كشور مي‌شود
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های چهارشنبه
(ادامه)
پيام تبريك رئيس شوراي شهر ساري به مناسبت دهه فجر
(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 11 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.